NIP/TUCK (2003)

Žanr: Drama

Ocjena: 8.4/10
Država: SAD

Autor: Ryan Murphy
Glavne uloge: Dylan Walsh, Julian Mcmahon, John Hensley

Doktori Sean McNamara (Dylan Walsh) i Christian Troy (Julian McMahon) najbolji su prijatelji i partneri u McNamara/Troy, popularnoj klinici za plastičnu kirurgiju koju su zajedno osnovali po završavanju medicinskog fakulteta te je napornim radom uzdigli do statusa jedne od najuglednijih i najtraženijih ustanova tog profila. Christian nimalo ne sumnja u moralnu ispravnost usluga koje pružaju te uživa u svemu onome što se uspješnome plastičnom kirurgu nudi u blještavom Miamiju. Sean, s druge strane, sve je manje zadovoljan i sve više razočaran mnogim aspektima svoga posla te ozbiljno razmatra napraviti veliku životnu promjenu, uslijed čega se udaljava od svoje obitelji. Jednostavno, shvatio je kako financijska stabilnost i prekrasan dom više ne mogu uspješno maskirati obiteljske probleme. Seanova supruga Julia (Joely Richardson) je kućanica i majka dvoje djece, prilično nesretna stanjem svoga braka te žali za svim žrtvama koje je u prošlosti počinila zbog muževljeve karijere. Razmišlja o razvodu i povratku na fakultet kako bi nadoknadila ono što je svojevremeno propustila. Posebno je grize osjećaj kako su i ona i njen sin Matt (John Hensley) u boljim odnosima s Christianom nego sa Seanom.

Uz originalan scenarij i odlične specijalne efekte, glavno oružje serije ipak su njeni glumci, pogotovo vodeći par doktora koje igraju Dylan Walsh i Julian McMahon. U svojoj petnaestogodišnjoj karijeri Walsh je ostvario zavidan niz zapaženih uloga, od kojih ste ga u 'Everwoodu' već mogli vidjeti na RTL Televiziji. Može se pohvaliti i da je radio s takvim holivudskim veličinama kao što su Clint Eastwood, u 'Krvnoj vezi', i Mel Gibson, s kojim je glumio u 'We Were Soldiers'. Osim u navedenima, zapažene je uloge ostvario i u filmovima 'Jet Boy' i 'Deadly Little Secrets'. Njegovog kolegu Juliana McMahona mnogi su prvi put zapazili u nagrađivanoj seriji 'Profiler', a u manjoj su ga ulozi mogli primijetiti i obožavatelji serije 'Will & Grace'. Iza njega su i nastupi u nezavisnim filmovima kao što su 'Wet And Wild Summer!' s Elliotom Gouldom, zatim 'Chasing Sleep' s Jeffom Danielsom, ili 'Meet Market'. Uz njih, te spomenutu Joely Richardson, čije smo uspjehe već naveli, u seriji gledamo i mladog Johna Hensleyja u ulozi Seanova sina, Valerie Cruz kao psihijatricu Grace Santiago, koju je nakon prve sezone na neki način zamijenila Roma Maffia te ljepotice Lindu Klein i Kelly Carlson.